Díky kombinaci svých vlastností se staly základním pilířem, o který se opírají profesionálové, včetně nadnárodních společností nebo firem pečujících o veřejnou zeleň. Jako vrcholový model úspěšné řady Turbo a zároveň poslední novinka byl představen stroj Turbo V50, který si díky rezervě ve výkonu a pohonu všech čtyř kol užívá práci i v těch nejtěžších podmínkách.
Zásadní předpoklad: revoluční žací ústrojí řady Turbo
Jádrem úspěchu je způsob, jakým je tráva sečena. V patentovaném žacím ústrojí se nachází hned čtyři páry nožů. V každém páru jsou nože uchyceny nad sebou. To umožňuje rozsekání trávy na krátké částice, což je důležité pro další pohyb hmoty v soustavě. Dalším významným specifikem je rotace nožů směrem od otvoru pro sběr. Tedy opačně, než je tomu v případě rotace u klasického sečení. Dochází tím k rovnoměrnému rozložení pokosené hmoty v ústrojí a tím i snadnějšímu průchodu výstupním otvorem.
Spolehlivý a efektivní systém sběru
Když tráva opouští žací ústrojí, je unášena silným proudem, který je zajištěn výkonným metačem. Robustní lopatky metače pak ještě před ústím do zásobníku dodávají posečené hmotě další kinetickou energii. Díky poměrně drobnému skupenství posečené hmoty a silnému průchozímu proudu je toto místo velkou konkurenční předností, kterou stroje Gianni Ferrari vynikají. Výsledkem je spolehlivost sběru i v náročných podmínkách při relativně vysoké pracovní rychlosti. Objem zásobníku 1300 l je využit na maximální možnou míru, neboť je do něj posečená hmota doslova napěchována. To znamená nižší frekvenci vysypávání a efektivnější provoz.
Stroje jsou standardně vybaveny vysokým zdvihem zásobníku (u modelu Turbo V50 do výše až 245 cm), což zvyšuje adaptabilitu stroje pro specifické potřeby uživatelů.
Volba motorů Kubota
Při výběru motoru trakční jednotky nebylo ponecháno nic náhodě. Optimální konfigurace zahrnuje motory Kubota Diesel. Řada Turbo využívá spektrum motorů o výkonu 26 hp - 50 hp. Model Turbo V50 disponuje padesáti koňskými silami, které znamenají dostatečnou rezervu pro práci v jakémkoliv počasí i náročnosti podmínek. Sekačky Turbo mají hydrostaticky řízenou zadní nápravu, což umožňuje skvělou manévrovatelnost kolem překážek.
Model Turbo V50 je ve standardu vybaven pohonem na všechna 4 kola, s možností využití mechanické uzávěrky diferenciálu, která uzamkne přední nápravu a ještě výrazně vylepší trakční schopnosti stroje především na svažitých a podmáčených terénech.
Variabilita užití strojů Gianni Ferrari
Standardní žací ústrojí řady Turbo o pracovním záměru 150 cm si kromě sečení trávy poradí i se sběrem listí. Nově je pak možné stroje Turbo také dovybavit cepovým žacím ústrojím včetně sběru se záběrem 135 nebo 155 cm. Stroje lze dále kombinovat s různým příslušenstvím, jako je např.:
- žací ústrojí bez sběru se zadním odhozem a s možností mulčování (pracovní záběr 165 cm),
- robustní cepové ústrojí (pracovní záběr 150 cm),
- prořezávač / vertikutátor trávníků (pracovní záběr 100 cm),
- rotační kartáče s možností filtru v zásobníku a zvlhčovacím zařízením,
- vakuová hadice o délce 5 m, která vysává do standardního zásobníku.
Zimní údržba
Sekačky řady Gianni Ferrari lze využívat i pro zimní údržbu. Žací ústrojí lze snadno vyměnit za sněhovou frézu, rotační kartáč nebo hydraulicky stavitelnou radlici. Pro ochranu obsluhy před nepříznivým počasím je možné stroje vybavit kabinou.
Zajištění servisu
Profigrass s.r.o. jako výhradní zástupce Gianni Ferrari pro Českou a Slovenskou republiku zajišťuje také servis. Máme vlastní servisní personál s bohatými zkušenostmi s technikou Gianni Ferrari a s přístupem k on-line informacím přímo u výrobce. Servis je zajištěný i ve spolupráci s autorizovanými partnery. Velkou část expresních dodávek náhradních dílů lze řešit do druhého dne.
V případě dotazů kontaktujte Manažera divize komunální technika:
Ing. Michal Nevrlík
T. +420 601 131 986
E. michal.nevrlik@profigrass.cz